Pippi.


Har tonat håret, jag hade fan mindre än halva bruken kvar och det räckte då fan inte långt kan jag säga. Täckte väll de mest synligaste ställena osv men det finns fortfarande vissa orangea och gula ställen i hårbotten och typ lite överallt där jag inte kunde tona eftersom det tog slut så det kommer se konstigt ut men men inget att göra åt. Kommer ju se bättre ut än helt orange.

Jo fick tillbaka mailet från H&M och de sa att klänningen kommer försent och att påslakanet krånglat och kommer i mitten av februari, aaarrrggghh! Sen som kompensation till detta krångel så får jag 50 kr i rabatt på dom köpen, lol. 50 jäkla kronor, det hjälper då fan inte, de kunde väll åtminstonde köra med 100 kr, snåla jävlar. Aja imorgon eftermiddag bär det till Falun, ska kolla runt en snabbis på stan innann vi tar bussen till Linn och Beckie. Jag måste alltså till stan här i Mora en eller två timmar innan bussen går för att hinna handla på systemet och annat skit. Ser fram emot imorgon iallafall!




Vår & Stockholm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback