Licking my wounds.


Jag skulle väll gått ner på stan med mamma idag men jag är ju pank och pappa var inte hemma så jag stannade hemma. Wow jag fick avin till toningarna idag, precis i god tid, eller? Men nu har jag ju fan färgat med en annan färg och det lär ta några tvättar innan jag egentligen kan färga, vi får se. Det beror på hur mycket som åker bort imorgon och om det blir fest hos Greger ihelgen. Jag glömmer fan bort att det är nyår på torsdag hela tiden, det enda jag ser framför mig är att jag ska jobba ihelgen, känns weird och jag ser inte fram emot det som vanligt. Fan så sjukt fort tiden går, 1 januari 2010 på fredag, sick. Det betyder att det är ungefär 11 veckor kvar till jag kliver in som 21 åring, sick!

Jag vill på avatar!!! Måste typ nästan vara den enda i Mora som inte sett den än, aja får lösa det på något sätt. Kanske går med bror. Fan vad hungrig jag blev nu och maten är inte äns klar, buhu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback