jzxhcsdcjxhchgvh,k,kj


Nejee fick läsa om att Brittany Murphy hittats död pga hjärtstillestånd, fyfan. Vi har förlorat en bedårande skådespelerska. Uh jag älskade Brittanys leende och speciellt hennes fånigt söta skratt. Fan vad hemskt, man blir fan lite arg när folk dör hela tiden, hemskt är det och bara 32 år. Stackars hennes familj, make och vänner.

Jag ska tydligen jobba 1 januari och ja den helgen så det blir inge jobbande för mig under veckan utan helgen efter nyår, skönt som fan och jag lider med Carro som får jobba ganska mycket nu. Yeye chefen vill nog inte att jag och Niklas ska jobba tillsammans eller nåt haha, han vill nog ha koll på mig den gubben, tss. Iallafall han sa något idag som nästan fick mig att gå upp i taket. Min kusin Melissa, min mosters dotter alltså som är typ 10 kom in idag och ville köpa ett presentkort och fråga hur mycket det kostade osv och sen gick hon. Sen får han ur sig att.. ja den där tjejen ska du hålla ögonen på, hon brukar stjäla! Hon har tagit klubbor när Carro vänt bort blicken en snabbis och gett det till hennes lillebror och sen stulit igen, sen har hon stulit på Glitter. Ja den där tjejen ska man hålla koll på, jag vet att när hon bli äldre så kommer det gå utför för henne pga det, jag vet eftersom hon går på Markus skola dessutom. ASSÅÅÅÅ URSÄKTA??????? VEM FAN TROR DU ATT DU ÄR JÄVLA IDIOT?

För det första så ska du fan inte säga ett SKIT! Dina barn snor ju fan saker hela tiden, det har ju jag fan fått bevittna, bland annat från leksaksaffären och skyll då fan inte på att de är små, Melissa är fan också liten och Melissa snor fan inte mer, det kanske hon gjorde förut men fan inte längre, visst hon kanske snott klubbor och skit men många barn snor och det är fan inte konstigt och bara för att hon snor så kommer det fan inte gå snett för henne senare!!!!!!!!!! Jag har fan snott många gånger, t.o.m när jag var 12, har det gått snett för mig i livet? NÄ! håll käften gubbjävel.

Sen tror jag nog inte att hon går i din sons skola, gick inte han på stranden? Hon går fan inte där. Yeye whatever vart de går i skola..men jag låtsades som om jag inte kände henne alls och sa bara..jaha vad konstigt..hm ok... Skulle jag sagt att det var min mosters dotter och flippat ja då hade det inte blivit vackert kan jag säga! Han hade nog förhoppningsvis skämts så in i helvete eller så hade han inte gjort det alls, skulle inte förvåna mig om det skulle bli så men gaah jag blir så arg! Klart jag tar åt mig, jag älskar mina kusiner och jag älskar Melissa över allt annat och när nån vräker ur sig sånt skit att det kommer gå snett för henne då har du nästan gått mig på nerverna kan jag säga, jag säger då bara en sak. Han ska då fan smaka på det sura äpplet sen. vänta bara!



Fina Brittany.


Imorgon ska jag träffa Carro och kika runt efter julklappar bland annat sen Emma en sväng och Beckie om jag får tag i henne och köpa biljetter på Kompis sen så får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback