Julshopping.


Nu har jag köpt alla julklappar, äntligen! Till min mamma så köpte jag och min bror ett apfint diamant halsband på Guldfynd, sen köpte vi två även snygga svarta mysbyxor på Intersport till farsan, ska även ge min far tre par kallingar, haha. Sen så fick min yngsta bror ett par jeans och den andra brodern ska få lite cash. Jag vet inte vad min äldsta bror har köpt till mig men jag hoppas på Sims 3 eftersom det var det jag önska av honom, morsan köpte troligtvis den svarta klockan och min bror köpte en snygg grå björnfitta som jag valde ut på 3 sek och av min far får jag nog pengar, han suger på att köpa presenter, haha. Ja nu vet jag ju typ vad jag kommer få i julklappar men det gör mig inget alls, ibland vill jag inte bli överasskad för då blir jag oftast besviken tyvärr hahah.

Har varit in på bolaget och handlat lite dricka till ikväll och lite till juldagen. Jag vet inte riktigt hur det blir ikväll faktiskt, Emma är inte alls sugen som vanligt typ och Linn slutar sent och ska färga håret tydligen, Johanna vet jag inte, tror nästan inte det och Beckie vettefan heller, hon hade lite problem med att ta sig ner men förhoppningsvis löser vi det på något sätt så det är väll typ bara jag och Carro som är helt säkra. Mja ja jag vet somsagt inte. Jag är inte direkt skitpepp speciellt då det är tisdag osv men det kan ju bli kul iallafall, man ska inte vara negativ och det blir ju oftast till vad man gör det till. Får se när Markus ringer mig och ger mig lite mer info. Måste ju börja dricka snart om man ska hinna bli full sen. Yeye. Har iallafall min biljett till FM Mattson nu iallafall.

Kommentarer
Victoria säger:

2009-12-22 | 18:23:38
Bloggadress: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback