I'm in Falun Bitch!


Har nästan gjort mig klar och packat klar för övernattningen i Falun. Enda problemet jag har är om jag ska ha klänning ikväll eller jeans och linne, i-landsproblem! Vill egentligen inte ha med mig allt för det blir mycket att bära så ja jag måste bestämma mig snart för om runt 25-30 min måste jag bege mig ner på stan för att möta upp Emma och handla på bolaget. Bussen går 14.35 och vi är framme typ 16.15. Aja kul kväll kommer det bli iallafall, det är jag bombsäker på och det kommer bli en salig blandning av folk på festen, kommer bli intressant hursomhelst, hehe. Aja måste bli klar, men ha en trevlig kväll då resten av er för jag ska då ha skitkul!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback