I colour me up.


Usch fy och blä vad tråkigt jag har. Satte mig ner en stund för att rita, blev nån brud med rosa hår och stora ögon, gillar att rita så. Dock rita jag slarvigt, fort och jag är inte klar än, kanske gör om den sen. Tänkte fixa några ostmackor och kolla på sista avsnittet av mammas pojkar snart. Tror då fan inte att mina directions toningar kommer imorrn, skulle tippa på måndag men jag hoppas verkligen för jag måste tona mitt fula orangea hår, har pyttelite kvar i burken, aja får lösa det på nå sätt tills på lördag. Vad ska man ha på sig? Hm, whatever. Hungrig som fan är jag iallafall, mackor var det ja. Hejdå.




Haha skev bilden blev på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback