Gris jävlar.


Jahopp då har man tagit den jävla gris sprutan. Fyfan vad kallt det var ute, vill bara sitta hemma i värmen. Sprutan gick fort att göra, kändes knappt och min farsa är typ skitskraj för sprutor så han har inte gjort det än, haha jag tycker det är så kul att typ en 53 åring som väger 100 kg är rädd för en jäkla liten spruta som inte känns, haha. Jag har inte ont i armen men jag känner av lite att jag har tagit den, får se hur det artar sig imorgon. Sen var jag och handla mat med mamma och visade henne klockan jag vill ha. Så klockan är nog kirrad och likaså Sims 3, sen får jag hitta något bra som min yngsta bror kan köpa och av pappa får jag nog pengar.

Jo jag köpte två majskolvar och käka en, gött var det. Testade med lite smör på och det var inte så illa som jag trodde. Imorgon ska jag jobba, likaså resten av helgen. Avatar har också premiär imorgon så det blir nog ganska fullt. Hoppas jag inte är cp imorrn så det blir jobbigt att jobba.

På juldagen blir det ishallen med bra folk. Eftersom jag ska fira med familj och släkt på nyår och inte kompisar och fylla så passar jag på lite på juldagen istället, visst det suger lite att inte ha roligare än så på nyår men det gör mig typ ingenting ändå, är ändå så överskattat och jag vet inget speciellt som händer förutom fest i Falun men nej ishallen it is på fredagen. Gah jag måste köpa julklappar snart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback