Gott nytt år då..


Sitter i min säng typ halvfixad. Ska bara fixa med håret och typ fixa med ögonmakeupen. Om drygt en timme drar vi till Rättvik, jag vill dock helst bara ligga kvar i sängen och fortsätta dega, orkar inte med massa släktingar och ungar som springer runt men man vet ju aldrig, kan ju bli kul också, eller inte? Yeye whatever har ju några kusiner i typ min egna ålder där så det ska väll kunna gå. Dock senare mot kvällen kommer jag nog definitivt längta hem, jobbar ju fan dagen efter, blöööööööh mitt eviga tjat om mitt jobb.

Sista inlägget för detta år då. Slår igen den boken och öppnar ett nytt med ett nytt år, nya möjligheter och ja jag hoppas då fan att 2010 blir mitt år för 2009 var då fan inte något att hänga i granen. Gott nytt år då allihopa och sup inte för mycket, och ät gul snö för det kan vara öl!!


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback