Girls, girls, girls.


Puh bara en jobbdag kvar, vart ganska irriterad på vissa människor på jobbet idag och jag var nog inte ensam om att tycka det, chefen blev ganska irriterad också, att folk kan vara så puckade att komma fem minuter innan filmer börjar eller till och med samma tid den börjar, vafan??

Annars har jag ätit och kollat på Ugly Betty, ska snart se Medium. Ni har säkert tänkt flera gånger på hur mycket sexiga kvinnor det finns på denna planet, män också självklart men vi tar kvinnorna först, de som man inte hade tackat nej till att se ut som. Här har jag några kända kvinnor jag gärna hade sett ut som, finns fler men här är iallafall några.




Adriana Lima - Brasiliansk modell, bland annat Victoria Secret modell, aspnygg kropp såklart och underbara ögon. Angelina Jolie - Självklart många kvinnors och tjejers utseende ideal och jag håller med, de läpparna, de ögonen. blicken och ja kan man vara snygg eller? Christina Aguilera - Har jag alltif gillat, musiken, rösten, ögonen, läpparna och håret, blond som svarthårig. Scarlett Johansen - Tuttar!! Haha, jättesnygg brud med snygga kurvor. Gwen Stefani -  Min absoluta favprit typ, håret, läpparna, allt med henne är coolt och snyggt och sen är hon typ 36? år men fortarande sjukt snygg!! Kim Kardashian - Give me some curves! Megan Fox - Nyare favorit, möms! Ögonen, mjaaauu. Shakira - alltid en annan absolut favorit, kurvorna, rösten, allt.

Men fick jag välja en så skulle det nog stå mellan Gwen Stefani och Megan Fox. Vad skulle ni välja? Eller har jag glömt en annan snygging?



Megan har fixat till näsan, läpparna och hyn och det har ju gjort henne snyggare såklart, jag skulle heller inte tacka nej till att fixa min näsa mindre eller fylla min läppar.




Älskar stilarna Gwen har haft. Sen har jag en thing för mörkhåriga kvinnor med blå eller gröna ögon, damn.







Vem fan vill inte se ut som Gwen? Små tuttar också, jag är inte ensam, yaay!



Angelina i Tomb Raider är en favorit, älskar snygga action brudar.



Gammal favorit bild. Jag kan en hel spansk låt helt utantill och det är en av hennes låtar som heter Tu.



En bild jag lätt kommer rama in en dag.


Kommentarer
Annika säger:

Du har glömt att nämna Angelina Jolies näsoperation + kindimplantat, Adrianas Limas boobs som är opererade och hon har gjort läppinjektioner.



Så nej inget är naturligt.

2011-10-23 | 13:41:28
Chaan säger:

Megan Fox före var bättre enligt mig. Finns många snyggare, Olivia Wilde för att ta en riktigt känd tjej, men det finns många snyggare kändisar än dom på bilden, men dom ligger ett par nivåer under i kändiseliten.

2011-11-27 | 06:48:30
Bloggadress: http://chaan.se
:) säger:

Gwen har mindre bröst än mäj och jag är 13år :o

2012-04-08 | 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback