Frisk luft.


Idag begav jag mig äntligen ner på stan. Fikade med morsan och moster eftersom ingen annan ville fika! Sen hämtade jag ut mitt H&M paket på 987 spänn, fyfan. Men till min förvåning så fattades det två grejer, svarta klänningen och leopard påslakansetet. På pappret i påsen stod det att klänningen kommer ibörjan av februari och påslakanet vettefan. Liksom hallå? Vafan är det för skit? När jag beställde stod det på orderna att klänningen skulle komma ibörjan av december och de andra sakerna tidigare och då fick jag välja om jag villa ha de som fanns på lager nu på en gång eller vänta och få allt i samma paket i december och det var det jag valde men nej. Skrev ett ganska argt mail till kundservice men jag anar att jag kommer få ett ganska lame svar tillbaka som typ näe men det tar längre tid än väntat osv. Bullshit! Jag menar ska jag behöva vänta två jävla månader på en klänning som jag skulle få nu? Hell no men jag har väll fan inget val, suck. Jag som så gärna ville ha på mig klänningen nu till jul eller nått. Arg är jag iallafall.

Imorgon ska jag dra ner på stan igen och kolla runt sen på lördag drar jag till Falun, away from fucking Mora, dess uteliv, folket och supa som helvete utan att mina föräldrar är på mig och med skönt folk, synd att Viktor inte kommer men men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback