Fest, fest, fest.


Dagen efter juldagen då, känner mig bra. Igår var jag, Emma, Linn, Beckie, Johanna, Jare, Thomas med röda cykeln vi kallar honom, haha,  Jackson och Runä hos Markus och festade, det var trevligt. Kändes lite skumt att ha två killar där man strulat med, haha. Iallafall tycker att vi är en bra festkombo vi tjejer. 21.30 kom taxin för att hämta oss, vid denna tidpunkt var vi nog alla ganska packade och när vi kom till ishallen så var det inte så jättemycket folk där så jag, Beckie, Linn och Johanna åt strips och hamburgare, skitgott var det och sen dansade vi bland annat på nedre barens dansgolv och på övre dansgolvet där Billy Opel spela och han spelade Cash så det var asnice. Skitkul med dans. Träffade Sofie, Adde, Maria, Thomas Nilsson, Johanna, Zara, Emelie, Axel osv också.

Jag var full och nöjd. Vid stängning sen var det typ kaos vid garderoben men Markus fixa fram våra jackor. Kan ju säga att det var riktigt skönt att ha så otroligt nära hem från ishallen. Hemma när jag låg i sängen började jag må ganska dåligt eftersom jag blandat cider och öl men jag spydde faktiskt inte, var nära men det hjälpte med att hinka massa vatten. Så påsen blev det ingen användning av.

Idag var det tydligen strömavbrott i hela Mora och typ halva dalarna? Jag märkte inget av det eftersom jag gick upp sent idag men trean, femma, mtv och sexan på tv:n funkar inte synd nog men det hoppas jag att de gör snart. Hade väll velat festa idag med men alla är så slitna så det blir inget, Markus får festa med sina två tjejkompisar från Gävle själv. Hm vad sägs om att festa på lilllördagen, hemmafest bara?

Aja blev inga bilder eftersom ingen hade kamera eller Johanna knäppte en del hos Markus så de kanske kommer upp sen, lär ju ha sett ut som ett cp fast jag kände mig snygg i fejjan och håret. Jag säger bara fyfan vad jag älskar min nya concealer från MAC, täcker skitabra, loves it!! Funkar som primer också, jag behöver dock en borste till ögonskuggan.




Sofies bild på Billy Opel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback