Ett inlägg till..


Haha ursäkta men jag måste skriva igen. Jag är as arg över att mina extremtoningar från odium inte kommit än!!! Det har fan i mig gått en vecka sen de skickade det och det har aldrig tagit såhär lång tid att få ett par toningar, kanske beror det på att posten är så seg nu under jultid eller så är det nå strul med odium, dålig stil iallafall!!! Jag hoppas som fan att avin slinker ner i brevlådan imorgon för jag vill fan inte ha orange hår på juldagen!!!! Isåfall får jag typ panik bleka håret lite och köpa en vanlig röd permanent färg, tråkigt!

En tjej har köpt en klänning av mig för 300 kr men jag har fan inte skickat den än, jävligt dålig stil av mig men har fan glömt bort det hela tiden, ska försöka komma ihåg det imorgon. Joo sen hoppas jag att jag hittar en del snyggt i Borlänge, finns det fortfarande svarta adidasjackor på killavdelningen i den strlk jag vill ha då jävlar! Något till julafton eller nyår ska jag också kika efter samt nördbrillor men det har de väll fan inte, helvete att jag tappa bort mina i somras. Ehm jo sen har jag mest snackat en del med Markus och Viktor som ringt och fyllesnackat med mig, skitkul hehe. Fina killar det där, fast Markus kan ha sina stunder, haha.

Jääävlar vad kul vi ska ha på juldagen då! Awesome gäng kommer vi att vara! Jag, Beckie, Linn, Emma, Carro, Markus och förhoppningsvis Dennis från Stockholm sen får vi se om nån mer hakar på, sen är det gott om bekanta och andra vänner som ska dit man kan träffa. Skitsamma om banden suger lite, vi ska vara knack som fan och ha superkul, det får vara mitt "nyår" med mina vänner eftersom jag ska fira med släkt och ska vara nykter, eller jag kanske slinker ner nån öl iallafall, haha.

Nej fan sova nu va? Ska fan upp typ klockan nio. Hörs på kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback