Det är bra nu.


Såja, har haft familjemöte som vi brukar ha ibland här hemma, haha. Ibland är det bra ibland dåligt om det handlar för mycket om mig, haha men inatt var det skitbra iallafall. Vi snacka om hur jag skulle göra med jobbet osv, snacka med abf osv så allt ordnar sig på den fronten och sen har jag viktiga frågor att ställa idioten jag borde gjort förut när jag började jobba där. Berättade för pappa hur läget på jobbet är och hur chefen är och min pappa kom med mycket bra råd osv.

Han berättade om en gång då han jobbade som städare tydligen hehe och hur hans arbetsledare och inte högsta chef skällt ut honom litegrann när han blivit erbjuden att dricka kaffe av kontorsjobbarna där och tanten kommit in och sagt att han inte får göra det och då hade min pappa tagit tanten åt sidan och sagt att hon skämde ut honom bland alla och att han sagt jävla kärring åt henne och sagt att han skulle slänga ut henne genom fönstret om hon gjorde så igen, hahahahhaha lol jag och mina syskon dog av skratt! Hon hade blivit lite skraj och börjat grina, oj. Så min pappa förstod att hon skulle berätta allt för chefen och hunnit dit före och berättat situationen och att han blivit arg på henne osv och chefen sagt att det är lungt och att hon ska prata med arbetsledaren och allt ordnat sig men efter det undvek typ arbetsledaren min pappa, hahahha fyfan va kul det var. Detta var typ för 15-20 år sen i Stockholm.

Aja imorgon ska jag, mamma och mina syskon upp tidigt för att handla julklappar nere på stan och sen möter jag upp Emma och köper biljetter och Carro ska även med på juldagen, wohoo. Sen ska jag handla på bolaget till kvällen och Carro hänger på då också, förhoppningsvis kan Linn också fast hon ramla ner från trappen, stackarn. På onsdag innan julafton ska vi till kupolen i Borlänge och handla lite kläder och mat till julafton dessutom. Blir nog bra när lönen kommit då fast jag skulle föredragit att dra dit under mellandagarna men ja.

Aja ska väll sova snart.





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback