Brain damage.


Kul morgon jag hade. Vaknade några gånger men beslöt mig för att sova igen och går upp typ 45 min innan jag ska jobba och jag känner mig typ sjuk? Huvudvärk som fan, fryser som fan, ont i halsen litegrann och typ helt slö i kroppen, ville typ bara sova, riktigt djupt. Men jag hade inget val så jag tröck i mig en halv macka, av någon konstig anledning så har jag väldigt svårt för att äta frukost ibland, speciellt då jag ska jobba. Fixa mig lite och tog två alvedon. Väl hemma sen så blev huvudvärken värre och det är den fortfarande, den försvann typ på jobbet så jag kanske borde ta alvedon igen. Sen är jag öm i kroppen och känner mig mörbultad typ.

Fick reda på att inflyttningsfesten kanske blir framflyttad och det krockar med att jag jobbar nästa helg. Vettefan om chefen skulle ge mig ledigt då "julschemat" börjar den 18-19:e och så förlorar jag en massa pengar som jag verkligen behöver och jag som bara är extraanställd får ju typ ingenting i lön. Jag vet fan inte, inte nog med huvudvärken så blev den värre nu. Jag håller tummarna för helgen ändå för annars skulle jag bli riktigt jävla ledsen och då är jag seriös!

Nu ska jag kolla på film. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, hoppas Carro vill ses och fika, måste snacka med henne! Sen what's up with the attitude? Fattar inte varför folk ska bete sig så konstit ibland när man inte gjort något men får en att känna att man gjort något fel, sånt göt mig förvirrad, ledsen och arg. Onödigt. Droppa det och försök vara trevlig åtminstonde! Nonchalanta jävlar gillar jag inte och har du en dålig dag så fine men ändå. Väx upp.



En gammal bild från 2007 jag gjort i digitalkameran tydligen, ungefär så känner jag mig just nu, huvudvärken dödar mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback