Bra vecka.


Vart fan inge stan idag, försov mig ganska rejält. Tog igen några förlorade timmar sen ihelgen, haha. Tror nog att det behövdes. Carro vi får ses imorrn istället sen får jag köpa biljetterna då också. Ska försöka handla alla julklappar imorgon med, hoppas jag lyckas. Imorgon är det typ fest hos Markus, Wasa en sväng för öl tydligen också, på en tisdag liksom haha. Hoppas Linn kommer imorrn annars är jag fan ensam tjej och det vill jag inte vara. Har ju iofs Markus och Viktor men ja ändå. Jag ser fram emot juldagen som fan! Kommer nog bli riktigt kul och vi kommer börja supa i god tid också eftersom vi lär vara där i tid innan de stänger, kanske fest på lördag också med Lars om han inte ska med på juldagen. Kommer bli awesome hursomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback