Avatar!


Nu har jag änligen sett Avatar och jag är sjukt nöjd! Vilken underbar film! Mest fascinerad blev jag av själva miljön de bodde i, värsta fina dungeln med berg i luften, konstiga fula varelser, sjuuuuukt fina växter som jag önskar fanns i verkligehetn och som typ lyste i neonfärger på natten, varför kan det inte vara så på riktigt föööör??? Varelserna såg lite roliga ut men samtidigt väldigt söta. Sen blev jag sjukt arg på människorna som förstörde allt det vackra och förstörde för dom, villa skära halsen av mig och jag ville grina flera gånger, då kom jag och tänka på hur många idoter det finns som skövlar fina skogar och djungeln och förstör för en massa djur och växtliv, fan vad arg jag blir!! Sen ville tv-spels nörden i mig ta upp speldosan styra när de flög omkring och fightades med människorna, haha. Tack Bettan för sällskapet.

Nyår somsagt, ska fortfarande vara med familj och släkt i Rättvik i nån bystuga. Min familj blir dock kvar där och jag åker hem med några eftersom jag ska jobba dagen efter, suck. Förhoppningsvis går jobbdagarna fort och att det vankas fest hemma hos Greger som flyttat in ovanför tatueringsstudion. Håller tummarna. Nu blir det chips och family guy.






Ah just det, klicka hem dessa för bara 400 kr idag, orginalpris 799 kr. Awesome!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback