1 december.


Blev inge Falun idag, blev inget alls. Mådde inte så bra och morsan ville att jag skulle stanna hemma, så ja. Men jag ska följa med dit på torsdag istället för att hjälpa att måla lite eftersom det var ganska fula väggar, hehe. Lyssnar på Muse och njuter av deras musik, så jävla bra dom är. Erdem överrasskade mig när jag såg på hans msn status att han också gillar att lyssna på dem, han gilla sångarens röst men han var lite ledsen över att han inte förstod vad som sas, lilla gubben hehe. Men han har lovat mig att gå en engelska kurs och jag ska hjälpa honom så gott jag kan genom msn, skype och när vi ses. Engelska är ju ett språk man bara måste kunna, right? Nästan all bra musik är på engelska och förstår man inte texten så suger det mycket och så kan man kommunicera med människor över hela världen men han ska dock läsa spanska i januari också tydligen. Annars, efte attr han klara av nån kurs han gick på universitetet så läser han en bildkurs för att lära sig att rita osv, han är ganska grym på porträtt för att vara nybörjare, I'm proud haha. Han ville kanske gå en tecknar/serie kurs senare.

Iallafall back to me. Det är 1 december och ingen snö ännu och det är skönt men jag har inget emot om det faller ner ganska mycket under denna månad men sen säger jag gärna farväl när månaden tagit slut. Jag vill att våren ska komma fort! Vintern gör mig bara deprimerad och nere och jag är nog inte ensam om det men man får försöka hålla humöret uppe men det är inte det lättaste när saker inte alltid går som man vill osv. Nej men nu ska vi inte vara för negativa. Jag saknar Anton. Han kommer ju hem typ 6 januari så det kommer bli trevligt, I'm done with America. Haha. Något som värmde var "Jag saknar dig somfan bengibong snyggkurd" haha jag saknar dig också min snyggsvennebanan haha, gölle. Back too real life.




Jag får ej glömma att jag har ett H&M paket att hämta ut för 900 spänn i veckan helst, omg, and I want Taylor's stockings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback