Söndag!


Har bara suttit hemma idag, mådde inte så bra. Igår skulle jag, Maria och Emma laga lasagne men Maria ville tyvärr inte så det fick bli feta hamburgare i pitabröd. Jag drack även Miller och Red stripe öl, Red stipe hade lite konstig eftersmak som jag inte riktigt kunde sätta fingret på men den var god, Miller var nog lite godare men Heiniken är nog mer min sort av öl. But more to try. Satt och snackade en massa, Marias syster Anna hade även ett gäng kompisar där som drack innan de skulle vidare. Dokumentären de visade om MJ på trean sög, hade förväntat mig en dokumentär mer om hans liv än typ cribs avsnitt som på Mtv. Maria piercade även två nya hål till i Emmas öron, knappt en min, var bara jag som spände mig tydligen, hehe.

Ikväll åker Anton till Arlanda och sen bär det av till Usa, likaså Linnea. De kommer ha skitkul där, allt är bättre än att sitta här och dega. Jag är avis som fan. Kommer sakna Anton sjukt mycket! Men han är tillbaka redan maj nästa år och jag förväntar mig en massa uppdatering och bilder på hans blogg.

Nu ska jag käka (lite sent att äta, jag vet) men äh, sen vet jag inte vad jag ska göra.




Soethesten aka Anton.





Playboy aka Anton.



Kommer sakna dig som fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback