Michael Jackson!


Idag skulle Michael Jackson fyllt 51. Tänk 51 år gammal, det är ju ingenting. Jag föraktar alla människor som snackar skit om honom, de vet ingenting. Media och de skitungarna som gjorde hans liv till ett helvete förtjänar fan all skit.

Men nu ska vi inte snacka om massa negativa saker, det kan vi ta en annan dag. Idag är det hans dag, folk runt hela världen sörjer och firar honom. Vi ska vara glada över att han fanns, vi kunde inte ha fått en bättre gåva, tyvärr så utnyttjade en del denna gåva för hårt, de skadade honom men vi andra som älskar honom och vi är många, flera miljoner. Vi ska le, le för hans skull, för det skulle han velat.

You gave us the beat, the rythm, the soul, you gave us the moonwalk. King of pop will live forever and ever in our hearts. I love you. Detta är riktigt jobbigt för mig, jag bölar så fort jag bara hör en låt, jag är riktigt känslig men detta tar nästan priset. Tycker detta är jättejobbigt men han får äntligen vila ifred. Du förtjänar allt gott Michael, finns det en himmel så hoppas jag att du har det bra där.














Kolla ögonen, damn <3


Grattis älskade Michael.


Kommentarer
Sabra säger:

SV: nej mitt hår blev orange på vissa ställen!!! :O ORANGE!? herregud, det har inte blivit orange på 3 år... ska nog färga om det idag :P

2009-08-29 | 12:55:46
Bloggadress: http://sabras.blogg.se/
Sabra säger:

SV: en av de ljusaste, jag menar jag hade ju så pass blont inann så jag trodde verkligen inte att det skulle bli så här :P

2009-08-29 | 13:51:29
Bloggadress: http://s
KingOfPopMJ säger:

Grattis Michael < 33333333

2009-08-29 | 21:35:10
Bloggadress: http://kingofpopmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback