Lugn dag.


Idag har jag inte gjort så mycket. Varit med Emma och chillat, ätit kycklingsallad och kollat på serier, ätit middag, duschat och ja inte så mycket mer. Min chef har fortfarande inte hört av sig men som Carro säger så är han mer den typen som ntyp hör av sig i sista sekund, jag vet att första filmen imorgon börjar 18.30 så jag lär kanske börja 17.00 men ringer han inte så får väll jag göra det. På lördag och på söngad tror jag att jag börjar runt 14.00-15.00 eftersom det visas filmer tidigt. Sen får vi se när jag ska börja jobba igen och jag hoppas det går bra, har lite att fråga Carro imorrn. Måste även fixa fram mitt kontonummer så jag kan ge den till honom.

Nu när jag har ett jobb och kommer få lön så kommer jag sakta men säkert kunna köpa det mesta jag vill ha och bilden här nedanför visar saker jag nog kommer köpa först men jag vill ha en massa mer som dock ej fick plats. Dessa habegär som aldrig tar slut. Har även vunnit två jättesöta känningar på tradera idag, happy cat. Har mer auktioner att följa. Nu tänkte jag att jag skulle äta en massa chips och kolla på film. Cheers.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback