Helt såld!


Ok måste bara visa lite grejer jag blev helt såld på när jag fick syn på dem.




Jag har velat ha en snygg söt jeans/denim klänning länge ända sen jag såg ett prgram på project runway när de skulle sy kläder av sånt material och de var några som hade gjort sjukt snygga klänningar och när jag fick syn på denna tänkte jag bara "yes den ska bli min" men jag avslöjar inte vartifrån förns jag skaffat den hehe..




Här är ett par boots som är sjukt läckra vem gillar inte sånt med nitar på nuförtiden liksom, haha. Vet dock inte varifrån dessa finns men jag hitta dem i en random blogg.




Samma här hitta dem i en random blogg jag inte minns. Men fyfan vad snygga!!!!




Dessa är sjuuuuukt snygga Loubutins och vi vet ju hur dyra dom är, suck.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback