Blondinbella.


Fick lust att skriva om Blondinbellas nya hårfärg. Tidigare hade ju hon en mer guldfärgad nyans som åkte ur ganska fort och nu har hon kört på en mer chokladbrun färg, loves it. Har aldrig tyckt att Bella är speciellt snygg, inte ful heller men typ en i mängden men hon passar sjukt bra i mörkbrunt och ser ut som en helt ny människa, mycket snyggare. Helt klart hennes färg, hoppas hon inte blir blond igen på ett bra tag.


Blev ingenting med Beckie ikväll, var inte så pepp. Imorgon ska min familj tydligen till Borlänge för att grilla, vädret kommer ju inte alls vara det bästa så jag fattar inte och måste checka med pappa om jag kan få åka hem tidigare med ett tåg för att jag måste laga mat med Emma och Maria, hoppas han inte blir bitter bara. Carro kommer hem på söndag, har längtat efter henne. Sen ska jag nog jobba nästa vecka också, kanske helgen, fast jag hoppas inte eftersom jag gärna skulle vilja gå på Granny goes street i Falun men jag tror att jag jobbar, aja. Klirr klirr i kassan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback