Valborg!


Idag gick jag upp tidigt även om jag hade sovmorgon till klockan tolv. Skulle köra med körskolan 07.45 på en utbildningskontroll, 660 kronor gick det åt för det. Jävla dyra dom är dessa jäkla trafikskolor, suck. Sedan var det synundersökning och min syn hade knappt förändrats och fick även betala 395 kronor för det, väääldigt nödvändigt, suck igen. Jag höll också på att typ svimma på vägen till Synsam, jobbigt som fan. Sedan ropa jag ner Carro på stan för en frukost kycklingsallad på Helmers, gott som fan men väldigt mättande. Vi skippade även svenskan för att vi inte hade skrivit klart talet än, tydligen var det många som hade skippat den lektionen och sen var det bara historia.

Kom typ nyss hem från stan och kom nyss på att jag skulle hämta skor åt min lillebror som morsan hade lagt undan, suck nu måste jag ner dit igen. Ikväll drar jag iväg till Tuvan för att ferra med Johanna, Beckie och några till och slurpa Aurora vin, göttans. Tar även med mig bandaren då vi ska poppa Alice In Videoland och Horrorpops ute. Får se om man drar till Kråkberg hem till Lars om det är tråkigt ute, fast jag tvivlar på det. Men hela Tingsnäs och kajen kommer krylla av minderåriga, uueeeh.

Aja ska kika runt lite till innan jag bär mig av på stan en snabbis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback