Underbart!


Om två timmar sitter jag bänkad framför tv:n med lite godis och dricka i tre timmar. Ny säsong med Ugly Betty och dubbelavsnitt med Desperate Housewives, kan det bli en bättre tisdags kväll? Skulle nog inte tro det. Har även köpt carbonara cream cheese sås att ha på makaronerna och jag är helt besatt av att äta det men känner jag mig själv så kommer jag att tröttna på det tillslut om jag äter det ständigt. Vi kan ju ta två exempel, för några år sen var jag helt galen i märket Karins eller om det nu hette något annat kanske, deras lasagne ver helt underbar som man värmde upp i mikron i åtta minuter men efter ett tag med att ständigt äta det kanske flera gånger i veckan var det inte lika gott längre. Sen vart jag helt galen i nudlar med kycklingsmak,  åt det typ varje dag i ett par veckor/månader och tröttnade på det också, visst jag kan äta nudlar igen men jag njuter inte lika mycket längre och min tredje last är nu den där såsen. Sen har man ju andra laster man aldrig tröttnar på som tillexempel chips, red bull och sånt.

Nu ligger det ett nytt The Hills avsnitt uppe på internet och jag funderar på om jag ska laga lite mat först och kolla sen eller tvärtom? Nej jag lagar nog mat först. Serier gör mig så jäkla glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback