Söndag.


Då var det söndag och sista dagen på påsklovet för imorgon går skolan igång igen men det är bara att hålla sig för det är en månad kvar ungefär innan studenten, shit pomfritt. Jag borde egentligen ta och skriva lite kuh och loggbok också innan det blir mörkt ute och jag inte orkar. Gick och la mig 05.00 igår och gick upp 15.00 idag, haha nice. Jag måste verkligen få tag i Emma och Ewe som jag ännu inte intervjuvat och Ewe kommer nog bli svårast att få tag på men jag måste verkligen annars vet jag inte vad jag gör. Måste försöka lämna in arbetet denna vecka. Jag vill ha lördag och fest! Ikväll ska jag glo på Gossip girl, wipeout och söndags party med Filip & Fredrik.

Nu ska jag nog äta.

Btw jag älskar att kolla gamla bilder, haha.




2007.




2007.

Det var fan snyggt med svart överhår och blont underhår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback