Sista fotningen.


Sitter i skolans fotostudio för sista gången, tack och lov. Nu slipper jag gå hit varje söndag. Skulle egentligen fota tre personer idag men två av dem bangade och jag är skitarg över det eftersom de inte hört av sig eller försent och gjort det omöjligt för mig att fixa ersättare och dessutom sabbat lite för mitt projektarbete. Jag kommer nog inte komma över detta på ett tag iallafall. Jag är väldigt tacksam, verkligen. Jag är glad över att Bettan kunde ställa upp, tack och jag själv fick ställa upp också men ja vi får se om jag tar med de bilderna. Nu importerar jag in bilderna och det tar ett ganska bra tag sen ska jag till Bosse och lämna nycklarna sen hem för att äta, slappa och gå igenom alla bilder så jag förhoppningsvis kan ta med de bilder jag vill ha till Berglunds foto och be dem skriva ut dem på fotopapper i önskad storlek och köpa mig fotoboken. Jag kommer bli ännu mera pank. Sen måste jag hämta löshåret nångång denna vecka med. Nej nu ska jag se hur det går med importeringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback