Över 100 inlägg!


Woosh shit detta blir mitt 106:e inlägg tror jag. Jag har lyckats hålla en blogg levande väldigt länge, wow grattis till mig. Fortfarande förkyld fast inte lika mycket som igår och vädret suger fortfarande och mitt  påsklov skriker bara hej kom och hjälp mig. Jag blev iallafall pepp när Johanna babe bjöd mig på fest i tuvan nästa lördag så det kommer bli awesome. Tycker att studentfesterna ska börja gå igång snart också. Nu är det 49 dagar kvar till studenten. Kan ni fatta hur sjukt det låter?? Det betyder att det är mycket mycket mindre skoldagar kvar om man inte räknar med helger och lov. Hel sjuuukt!! Jag vill nästan inte att det ska ta slut, speciellt inte om jag inte kommer komma in på någon utav de utbildningar jag sökt men jag ska göra högskoleprovet i höst isåfall och hoppas med bättre chanser till våren istället. Det känns som om dessa 49 dagar kommer gå sjukt fort med tanke på att det blir varmare, studentfester, kanske en London resa och annat kul men jag måste göra klart alla skolarbeten som jag inte gjort klart än så jag känner mig lite friare.

Så ännu en dag sittandes hemma. Jag ska ta och kolla vidare på senaste top model och förhoppningsvis hittar jag det senaste hells kitchen också, Skriver mera senare.




London - Coolt namn och snygg som fasen även fast denna bild var sådär.




Allison - Så jädra coola ögon. Hej råddjur!




Snygg bild på båda.

Kommentarer
AMAIA LAYLA säger:

WEEIII har nya top model kommit?? Måste ladda hem, fyfan vad jag ligger fetefter på TV-fronten :/

2009-04-16 | 16:37:00
Bloggadress: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback