Bleh.


Festade i lördags och det var riktigt trevligt med riktigt trevligt folk. Idag var jag med Emma och Linn som kom hit och vi lagade amerikanska pannkakor med sirap och det var första gången jag åt med sirap och det var fan gott. Sen skulle vi kolla på film men istället fastna vi framför min laptop och var lite snuskiga i cam haha. Kul som fan var det iallafall- Har nog ett bit märke på arslet tack vare Emma också, haha.

Ska egentligen jobba imorgon men jag har typ ont i halsen så jag hoppas jag slipper och sen hoppas jag att det inte är halsfluss eller något för då skulle jag dö. Jag hatar att ha det., usch. Jag vet inte vad jag ska hitta på i veckan nu när det är lov. Vill inte bara sitta hemma och glo. Ska väll göra några skoluppgifter och annat men sen vill jag göra något kul typ hela tiden, haha. Blir lätt rastlös fort ibland. Jag vill att det ska bli riktigt varmt så jag kan ha på mig sommarkläder.
Nu orkar jag inte skriva mer en såhär.




Vår <3 Rödbollar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback