Ångesten växer.


Idag var jag duktig och gick till skolan, missade dock filosofin eftersom jag glömde mobilen hemma och fick vända tillbaka halvägs, hoppas bara Patrik inte tar upp om frånvaron imorgon dock fast det kommer han nog göra ändå men jag hoppas det gick bra för mig på provet iallafall. Var även på studiebesök på krematoriet med indv. val klassen och det var riktigt intressant. Mer liknande studiebesök tack. Vi har ju även varit på besök på sjukhuset och det var lika intressant det med. Jag ska definitivt bli kremerad men jag har fortfarande lite frågor jag måste få svar på och hoppas att Lisbeth kan svara på dem nästa vecka. Skulle egentligen ha pluggat lite idag men fastnade med att forstätta sy ihop löshåret och sy dit clipsen, äntligen klart. Nu ska jag bara färga det och mitt egna hår och sen är allt done. Hoppas det blir bra.

Jag måste verkligen verkligen ta och plugga imorgon, inga ursäkter får skapas, det måste helt enkelt göras fort som fan! 31 skoldagar kvar också och det är fortfarande sjukt. Måste dock ta tag i vissa uppgifter som jag har kvar och även kolla upp det här med kören. Nu ska jag kolla mer Hells kitchen (supriiise) och sova sen. Thank god för att jag har sovmorgon. Ska även möta upp Johanna babe imorrn på stan och ta en viktig sväng in på körskolan också. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback