Aj!


Jahopp andra kvällen i rad som jag sitter framför laptopen och har huvudvärk för att jag suttit och koncentrerat mig när jag valt och redgigerat diverse foton. Nu har jag nästan valt alla jag ska trycka ut och ska bara komma på hur jag ska föra över dem till något så jag kan ge dem till gubbarna nere på stan imorgon. Sen blir det att köpa fotoboken och intervjuva de sista. Tvivlar nästan på att jag hinner tills på torsdag men om inte så får jag väll komma med en bra ursäkt.

Idag kände jag panik när jag kollade utbildningar igen och jag tänkte de flesta över 20 nu och som tagit studenten längtar oftast tillbaka till skolbänken i gymnasiet för att slippa ångesten, oron och allt det där med tankarna om sånt som man har problem med när man tagit studenten och bara sysselsätta sig med det man har i skolan som uppgifter för det enda studenterna tänker på nu är ju ååh ge mig studenten nu och jag är ganska säker på att jag kommer längta tillbaka till skolan sen, jag är nog väldigt säker. Det går alldeles för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback