Utkast



Inlägg jag gjorde typ i måndags tror jag som jag inte postade pga bild krångel.

Äntligen är det riktig jävla vår. Varmt men samtidigt inte alldeles för varmt utan sådär underbart skööönt. Loves it. Igår vart det årets första grill för mig. Grillade i Hägerstensåsen tror jag det var med Maygol, Sheida, Tobbe och Jonas. Åt kyckling och drack öl, så jävla gött var det. I helgen var jag med Lenore och Krille och parkade i vitan på fredagen med lite folk och sen gick vi på en awesome spelning på nalen efter. På lördagen hängde jag i Farsta strand med Emelie och hängde med härliga människor på raggarträffen och efteråt drack vi öl på dickens med Kettil. Ingen aning vad jag gjorde på söndagen. Imorgon ska jag träffa upp Maygol och så ska jag kolla lite efter klänningar till bröllopet på bik bok sen blire kanske öl. Mer öl på fredag också med nya bekantskaper. Här kommer lite blandade bilder.





Kommentarer
abelinda säger:

fan vilka snygga människor!! vad heter dem? :) har de bloggar man kan få kolla in??

2012-05-25 | 06:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback