Ouch.


Haha ååh igår vart jag så jävla full, ett tag kände jag bara typ måste krypa in i något hörn och bara lugna ner mig hahaha. Drog iallafall på melodifestivals förfest hemma hos Bumbi med Emelie och Micke. Vi kollade på finalen och jag röstade både på Loreen och Top cats, haha har aldrig röstat förut inför melodifestivalen men jag tyckte de var bra och jag var full så tänkte inte så mycket. Hade iallfall riktigt trevligt. Sen skulle vi dra oss mot rocks. På tuben dit så var de massa typ indier som vi började snacka med och det var en från Pakistan som tog i min arm hela tiden och bahh asså min kusin han är diplomat ahhaha så jävla kul. Det var trevligt på rocks, jag och Emelie dansade en del, grym jävla brud den där Emelie asså.. loves her. Efter rocks skildes vi och jag och Henrik tror jag han hette skulle åt samma håll så vi köpte lite donken mat och åkte hemåt. På vägen hem, var kanske typ 100 meter kvar så var det nån som gick bakom mig och jag rappade upp takten, fick för mig nåt så helt plötsligt ramlar jag över en ganska hög trottoarkant haha och den här blatten som gick bakom mig hjälpte mig upp och sen bah ah äre efterfest eller? hahaha lol aja skrubbade upp lite sår här och där men var inte så farligt. Mycket trevlig kväll. Hoppas på en till nästa helg.


Snodde lite bilder från Bumbi.



Eller ja detta är min bild.

 

Jag och Bumbi dansar lite, haha charmig bild på mig nerifrån.

 

Jag och lite av Simon.

 

Iphöööne.

Haha kolla pakistaniern har järngrepp om min arm och Thomas bara skrattar haha.

Haha.


Kommentarer
gaaay säger:

hahaha trodde du höll i en påse chips först ba MUNCHIIIIEEEEES!!!

2012-03-14 | 18:00:24
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback