Grattis på mig!


Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år blabla.. HURRAAHURRAA!!

Yes idag fyller jag hela 23 år. Grattis grattis.. lol... och firar den alldeles ensam..buhuu. Hade velat vara med min familj just nu men det går ju inte. Vi får se om det blir lite öl ikväll. Jag är dock asfattig och jag ska dricka @ spendera pengar både lör och sön. Uh kommer bli tight. Solen skiner som fan också och tempen på min mobil visar 15+.. tacka mig ni.. höhöh. Idag är det också det kurdiska nyåret så.. Newroz piroz be!! Inte alla som föds på kurdiska nyåret.. haha. Yeye uppdaterar kanske senare ikväll. Pöss.



Här får ni en gammal bild.

Kommentarer
Josefine säger:

Grattis =)

2012-03-22 | 10:06:19
Bloggadress: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback