Swag.


Åh vilken kul kväll jag hade igår. Tugce var hos mig och vi gick ut på Ljungbergs och dansade en jävla massa, träffade massa trevligt folk också. Innan var jag på förfest och sånt hemma hos Johanna med bla Emelie. Fun. Imorgon drar jag till Borlänge med Emelie för att "shoppa" lite och annat stuff. Måste även börja med mitt projekt eller ja present som en viss speciell person ska få när jag åker ner till Sthlm sen, hoppas det blir lika bra som jag vill att den ska bli! Så måste skynda mig med att komma igång. Har även blekt bort det lila luggen och det känns nice, trött på det fula gråa/lila nyansen jag hade där med en synlig utväxt. Men jag har fortfarande en del lila vid rötterna och lite neråt. Vet dock inte riktigt hur det kommer gå ihop med luggen men det visar sig sen när håret torkat, i värsta fall får jag bleka bort det lila i veckan. Åh vad jag längtar till Sthlm. Sjuuuukt!!!!



 

Just det Charlie och jag beställde sånna här tishor, så jävla awesome!!


Kommentarer
Josefine säger:

Vad ska du ha för färg i luggen nu då? :) eller ska du köra på blondt? :D

2012-06-18 | 13:36:44
Bloggadress: http://starstorm.blogg.se/
Josefine säger:

sv: Okey :)

2012-06-19 | 20:51:22
Bloggadress: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback