Hej Stockholm, igen..


Jahopp då var jag tillbaka i Råcksta och Stockholm. Känns lite weird och ensamt. Sara åkte även själv till Mora idag för att spendera lite tid med Emelie sen kommer de tillsammans på söndag och jag och Emelie ska ju somsagt se min andra älskade man Travie och Gym class heroes på tisdag, längtar ihjäl mig! Jag saknar redan min familj, buhu. Kommer ta ett litet tag innan jag kommit in i det här igen. Första dagen i skolan är även på torsdag nästa vecka, eller mer en introduktionsdag kanske.

Anyywaayz snöade nyss en del här, så det ser nästan ut som Moras väder, sämst. Jag hoppas våren kommer snabbt. Börjat nysa också, ännu sämre. Vet inte vad jag ska göra ikväll, antingen öl och bowling med några eller bio och se min man Johnny Depp med Maygol. På lördag ska jag öla med efterlängtad Shelly, Silje och några till bekanta, ser fram emot det som faaaeen. På söndag blir det tjejhäng med  Maygol, Sheida och Stina. Så ganska fullt upp ändå, likabra annars kommer jag känna mig massa ensam. Skulle nog behöva gå till bolaget men det är så kallt ute så skjuter upp det ett par timmar till tror jag, jaa och tandkräm skulle jag behöva också!


 

Dör lite.


Kommentarer
gaaaay säger:

Ska vi ta rum diary i veckan babe?

2012-01-15 | 14:22:32
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback