Yo.


Fyfan är så jävla seg. Mitt rum ser ut som skit också så jag måste börja städa snart, Wäää pallar inte. Hade sönder min Björn Borg paryfymflaska igår innan jag drog till Angelica också, hade hälften kvar. Fick den av lillebror på julafton och nu har jag fan ingen parfym, fan. Så jävla klantigt. Har inte råd att köpa en ny heller så får väll gå runt och lukta svett då!! For hem till Angelica igår och drack lite vin som vi hade kvar och lite baileys, fan baileys är inte min cup of tea. Vi ville kanske dra ut men inget speciellt lockade så vi glodde film istället, vi vart ganska sega men det var trevligt. På torsdag ska jag även bli sminkad av Angelica på MAC. De har nå event och en ny vårkollektion så de sminkar folk gratis i en halvtimme och testar de nya produkterna. Ska bli kul men är nervös som fan också, har aldrig blivit sminkad av någon annan förut så det är lite läskigt och så ska jag sitta där i mitten av Åhlens city medan massa annat folk kommer gå förbi och titta. Näe men kan ju inte bli fult eftersom Angelica är makeup artist så kommer bli spännande, låter nog henne få fria händer.

I fredags hängde jag med Lenore och Krille. Vi drog på spelning på Nalen, det var kul. Dock blev det ett helt jävla galet bråk mellan två vänner till Krille efter halva spelningen så vi drog. Men det var fuuun. Köpte en kursbok i veckan också för 500 jävla spänn så nu är jag sådär fattig igen men min bror och min kusin kommer på fredag så får lite money då. Har skoldag två gånger nu till veckan så ska tvätta och sånt skit sen blire nog tjejhäng hos Maygol på fredag och Justin Bieber fest hos Mario, hahaha kommer bli väldigt kul. Aja ska väll börja städa lite och sen blir det en dusch.


Ah juste var ju på efterfest hos Charlie förra helgen tror jag. Här är jag och fina Emelie.

 

 

Igår hos Angelica. Jag och min buddy Frankie.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback