Tanto fest.


I fredags tänkte jag att jag bara skulle vara hemma och ladda upp inför tanto festen men så hör Johanna av sig som var i Sthlm och frågar om jag vill hänga och jag tackar såklart inte nej då jag inte träffat henne på evigheter. Träffar upp henne och Natalia och vi drar till medis där vi dricker ute och sen drar vidare till Hellströms där det är typ fullt av studenter. Det var riktigt trevligt och vi träffas såklart två moringar där. De är ju fan ÖVERALLT haha!!! Iallafall igår så träffade jag upp Maygol och vi köpte lite behövande grejer och drog till Tanto. Vet inte hur mycket vi shottade men vart nog 8-10 shottar. Konstigt nog så vart jag inte superfull, haha skit weird. Hade det riktigt trevligt iallafall och träffade på massa nytt folk. Jag drog sedan iväg med Emelie och Kettil till den nya synth/ebm klubben på nalen, trevligt där med. Sen hem och äta donken fyra på natten haha. Just nu är jag seg och orkar inte laga mat men måste, har inte ens bröd och pålägg buhuu. Imorgon är det skola i två timmar sen ska jag åka till Uppsala och återigen hänga med härliga människor i solsken och bli full. Måste börja packa idag också med tanke på att jag drar till Mora på tisdag. Woop.


Hahahah världens bästa bild!

 

Hahah Stina.

 

Jag älskar min nya h&m klänning, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback