Lila/Turkost


Hääii. Idag åkte jag till centralstationen för att möta upp Angelica. Väl framme så ser jag att det är en massa greenpeace värvare så jag går förbi en och låtsas prata i telefon, HAHA kör jämt den när jag inte vill snacka.. funkar alltid! Men sen när jag väl trott att ingen ska komma fram ja då kommer det en kille och börjar prata med mig. Han var söt och trevlig och jag kunde typ inte säga nej. SUCK! Så nu måste jag ringa greenpeace imorrn och avregistrera mig annars drar de av 100 spänn från mitt konto varje månad. Blää. Träffade Andreas och Jenni där en sväng också eftersom Angelica skulle få sin väska. Drog sen och handlade lite stuff till att göra tacos med Angelica och Simon, Simon körde oss.. hehe. Vi åt en massa och var mätta och glada. Jag funderar på att färga det blonda turkost snart men vet inte riktigt när, wäääh. Angelica ska nog hjälpa mig så det inte blir grönt. Sen är det tydligen inte lika lätt att gå tillbaka till blont från turkost än lila. Sucks men men vi får se.




Kommentarer
gay säger:

maj gadd lila såg grymt ut med. kommer bli sjukt snyggt vad du än väljer!

2012-04-26 | 23:46:43
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback