25 november.


Vad har jag gjort idag då.. jo jag har fikat med Lenore på ett fik vid namn Cafe 60, mysigt ställe. Sen har vi gått runt och kikat i affärer och äntligen har jag fått prova sånna där weirda Gaga skor bara för att känna hur det känns och de var inte så weirda som jag trodde faktiskt. Vi blev dock jääävligt långa i dem, haha. Tack och lov att Lenore är lika lång som jag så jag slapp känna mig som en jätte..typ. Mja sen vart jag sugen på sushi på vägen hem men sushi stället i Råcksta hade ju stängt tidigt som vanligt. Får se om jag köper min lunch där imorgon och hoppas de gör god sushi.

Imorgon blir det förhoppningsvis öl.. med vem vet jag inte än men jag hoppas finaste, bästaste, underbaraste Sanna kommer så vi kan ha en awesome helg. Saknat henne som tuuusan va! På söndag ska jag även på en öppen lägenhetsvisning i Hallunda/Norsborg (my hood) dit jag förhoppningsvis ska flytta tillbaka i december *håller alla tummar jag haaar*, först hoppas jag att en sak går vägen imorrn för att säkra det men iallafall lägenheten är riktigt awesome så jag hoppas som fan att jag haffar den! Kommer bli världens lyckligaste tjej då!

Åååhåå en sak till, så jävla underbart väder det är nu, sånt där riktigt awesome fint höstväder med lite plusgrader. Snön får inte riktigt komma än utan bara över jul, nyår osv men sen får det gärna bli som det är nu igen.


<3





Kommentarer
H a n n a W i l d säger:

Tack! :) Haha, jaa, verkligen!!

2011-11-26 | 16:59:19
Bloggadress: http://hannawild.blogg.se/
h a n n a w i l d säger:

haha samma här :P

2011-11-28 | 19:32:37
Bloggadress: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback