Oh na na suck my dick.


Idag har jag inte lämnat lägenheten alls, ibland är det skönt ibland inte då jag kan få ångest och måste hitta på något, speciellt med vänner osv och då det inte finns serier att kolla på, haha. Var och gymmade för första gången igår med Bettan och det var intressant, lite för mycket folk kanske så vi ska nog inte dit på eftermiddagen igen. Provade på lite smått, gjorde situps likande grejer med nån grej typ 50 gånger och det mina kära vänner det kändes som fan i magen men det är bra för ölmagen måste bort!! Drar dit igen på fredag morgon, vi ska försöka gå till gymmet två gånger i veckan, hoppas vi kan hålla det så vi är snygga till beach 2011, haha.

13.15 har jag läxförhöret och jag är lite nervös men tror nog fan inte jag får ig iallafall. Efter det blire ner på stan med Johanna för att besöka red hot tattoo och annat. Snart är det fredaaaag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback