Beställt.



 

Har nu beställt en push-up bh från wonderbra som gått ner i pris, älskar min full effect så kunde inte undvika att beställa en till bh av wonderbra och en efterlängtad penna från nyx, bra att ha som bas under ögonskugga.

 

Nästa vecka kommer jag åka till kupolen i Borlänge för att köpa lite grejer inför resan på torsdag. Saker jag hoppas kunna hitta är en svart snygg bolero, smycken helst armband och halsband, ögonskuggor, franslim, penslar och ögonskuggebas från make up store, svarta jeans och nån snygg topp och kanske nån väska.


Kommentarer
Anonym säger:

Åååh jag ska till England december-januari :(



en wonderbra skulle jag behöva, bröstlös som jag är:P

2010-11-13 | 00:01:55
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback