Tjabba tjena hallå.


Carro skulle komma hit idag men det blev inte av pga hennes brorsa, väldigt synd tycker jag. Jag har bestämt mig för att försöka ringa chefen helst nu i veckan för att berätta att jag måste sluta snart, iallafall om en månad och helst innan sjunde maj eftersom jag ska se Lady Gaga då och det egentligen är min jobbhelg men det sa han ju dock inte få veta. Kommer vara sjukt nervös över vad han kommer säga men jag måste göra det för jag vill verkligen inte jobba kvar. Det betyder att april lönen är min sista lön på länge sen får jag snylta på pappa som vanligt, haha.

Imorgon hoppas jag att jag och Carro kan gå och se Shutter Island. Är riktigt sugen.


Idag klickade jag även hem dessa.




Assåååååå loves it BIGTIME!!!




Äntligen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback