Trying to find my way back home.


Idag har jag upplevt en utav de värsta dagarna i mitt liv. Somnade gråtandes och vaknade gråtandes. Jag vill inte alls gå in på vad som har hänt med tanke på att jag har ganska många läsare och många känner jag inte personligen men det enda jag kan säga är att det nästan var droppen. Jag har nog aldrig gråtit så mycket i mitt liv, eller jo det har jag nog men ändå. Min respekt för dig hänger verkligen på en ytterst tunn tråd just nu som är påväg att brista när som helst, att du kan vara kapabel till något sådant, fast ska jag vara överasskad egentligen? Jag orkar fan inte mer, inte nog med alla andra problem och ångest jag går runt och bär på även om det ej syns utanpå så ska något sånt här hända, det är bara två personer i mitt liv som vet om detta eftersom något liknande har hänt förut och jag tänker inte dela med mig av detta till någon för jag litar inte på någon alls, så är det bara. Aja skitsamma jag har mått skit idag och lär göra det ett litet tag framöver.

Fick ett sms av Kajsa idag som är hemma från Irland/Skottland, (har fan glömt bort var hon var helt plötsligt) om att fika eller kolla på film imorgon kväll så det ska bli ytterst trevligt att få se Kajsa igen efter flera månader, sist sågs vi i juli. Nu ska jag kika på Paradise och käka lite godis och försöka glömma bort den hemska dagen för en stund. See ya.

Kommentarer
Selma säger:

keep ya head up, you'll be alright.

2010-01-06 | 23:12:18
Bloggadress: http://selmahergic.blogg.se/
Bettan säger:

vet ju inte vad som hänt, men kom ihåg att "what doesn't kill you makes you stronger".

Hoppas allt löser sig! <3

2010-01-07 | 01:08:50
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback