I'm in.


Hej hej heej allihopa! Haha. Tänkte vara med och tävla om en sån här tisha hos Kan dee drawings, snygga bruden som tecknar otroligt snygga brudar. Jag brukar aldrig vinna sånna här tävlingar men man kan ju alltid testa. T-shirten heter My heart is not for sale som jag även röstade fram som namn till motivet när hon hade skissat den för första gången och den finns nu även i rosa, det mesta är i vitt annars så det är ju nice. Man ska alltså berätta om tävlingen och sen länka till henne, dock behöver man inte ha en blogg för att göra detta bara så att ni vet.

Damn att man inte har lika mycket talang som bruden, det hade ju varit sjukt nice. Ni läser väll hennes blogg? Man får mycket inspiration från hennes blogg, allt från hennes tecknande till ja typ nästan vad som helst. Otroligt söt personlighet tycker jag att hon har också. You go girl!




Btw vinner jag så vill jag ha storleken S, hehe.

Kommentarer
teknikflickan säger:

hon är grym :) synd att man själv aldrig skulle kunna komma på såna fyndiga motiv...

2010-01-30 | 12:23:03
Bloggadress: http://teknikflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback