Industrial piercing?


Åh nu har jag kommit in på det där med piercingar igen. Brukar ha perioder då jag vill ha piercings och då jag lägger det på is ett tag. Nånting jag vet att jag måste göra snart, iallafall innan detta år tar slut är att pierca industrial. Tycker det är riktigt snyggt och det är bara i örat. Men jag är skitskraj för nålar och sånt som gör ont och jag vet inte om min bedövnings salva skulle hjälpa till där det finns brosk, man kan ju alltid hoppas. Jag vill verkligen men jag är så feg. En annan piercing jag absolut inte skulle tveka till att göra på en gång är smiley men jag har knappt någon sträng kvar under läppen så jag vet inte om det kommer att kunna gå eller om den någonsin kommer att växa tillbaka helt.

Läpp piercingar har jag också alltid varit sugen på speciellt den i mitten, som många har. Då skulle jag lätt vilja ha en ring eller hästsko i men nuförtiden har jag även funderat på en liten i sidan, inte ring utan bara en fin liten sten eller en hästsko i. Dermal anchors under nyckelbenen är också en önskan men jag vet att det aldrig kommer att bli av för jag är sjukt skraj för smärtan efter att ha kollat på massa klipp, men dermal anchors på höfterna/magen är nog något jag kommer göra i framtiden. En annan sak som altid toppar listan är tatueringar. Har ju redan en stjärna jag ska täcka över med pistoler, måste bara spara pengar och boka tid hos Wez, blir nog i höst. Sen vill jag göra ett enkelt hjärta med bara konturer på ett ställe som inte syns så mycket, nånting på vaden tillsammans med mamma och en psychobilly tatuering jag håller på att typ "skissar" på men jag vet inte vart jag vill sätta den, helst armen men jag har för smal arm och vill ha bredare för att göra en tatuering där, måste gå upp i vikt!!! Något bakom örat vill jag också och på handleden/underarmen. Jag kommer även tatuera in en gammal bild på min far och min syster men det  får bli längre fram.

Töjja öronen litegrann är också en sak men skulle man ångra sig sen så vill man ju att det ska läka ihop bra och inte se ut som en bajskorv/rövhål sen.

Pengar, mod och fett somsagt.





Industrial <3




Dermal anchors, snyggt som fan under nyckelbenen.




Ett exempel på magen/höfterna.



Cheeks är riktigt snyggt på de flesta men vettefan på mig.



Loves it.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback