Sweet dreams.


Kissie var inte med på debatt, riktigt tråkigt. Imorgon bitti åker jag till Malung somsagt och ska jobba ändra fram till natten, kommer bli drygt. Så jag kommer inte kunna vara inne på internet överhuvudtaget så det suger ju. Förhoppningsvis så kommer jag hem på lördag och i tid, ska försöka med allt för att få de att hända. Annars kommer jag få typ psykbryt eller något, haha. Har även bett både Emma och Linn att kika på blod åt mig igen och jag hoppas de hittar det, skulle suga annars. Sen ska jag försöka fixa sår utan flytande latex och med klister i stället, funkar nog och jag skulle behöva köpa vit hårspray till kläderna annars använder jag typ mjöl, haha. Nu ska jag kika på mer Supenatural innan jag lägger mig, hörs förhoppningsvis på lördag annars blir det på söndag.




Så jävla snygg hår.






Kommentarer
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ säger:

ska inte du på NMA's halloweenfest? i så fall ses vi där

2009-10-31 | 14:17:54
Bloggadress: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback