Pepp till tusen.


Jag är riktigt taggad! Köpte en blekning idag även om jag inte hade tackat nej till två, tre stycken till för att få det lite ljusare för att få det resultat jag vill ha som förut när jag haft rött hår. Sen hämta jag ut mina toningar också, har just nu 100 kr kvar. Jaha hur ska det räcka till Stockholm då kanske ni tänker men det är nämligen typ fixat. Bad min pappa att sätta in några hundra på mitt bankkonto på nordea imorgon bitti men sen så sa han att jag kunde ta från ett av mina företagskonton på swedbank, tydligen fanns det en del pengar där. Wohoo asbra, tack och lov att jag har företagskonton. Så jag ska betala Beckie pengar för biljetten, boka biljett för hemresa, handla på bolaget och kanske köpa något mer nödvändigt.

Jag ska upp runt 04.30 inatt tror jag, eller lite senare. Ska platta håret och annat tjoffs och sen dra ner till kyrkan där jag blir upphämtad av Carro och sen möter vi upp Beckie och Johanna vid tåget. Kommer nog vara ganska död men jag peppar. Får se vart vi förfestar, hittar vi ingen efterfest så kan vi alltid gå till en krog. Har tonat håret och det ligger blött invirat i en handduk, blandade min vanliga fire och en ny poppy red. Poppy red är mer en ljus röd färg med lite inslag av rosa när det färgas ur så det ska bli spännande att se hur det ser ut sen när det torkat, kan inte bli mer fail än innan och det ska fixas till ännu mera längre fram. Ska försöka lägga mig om en timme, lycka till! Men vi hörs nog inte imorgon eftersom jag kommer vara för upptagen med att ha så jävla kul, hörs på lördag suckers! Hihi.



Lite redigerade bilder på Emelie.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback