Tryingtoremember.


Jag saknar Erdem. Du förstår mig som ingen annan. Du förstår, du dömer inte. Jag saknar dig jättemycket! Varför är du så långt bort? Jag behöver din tröst, din kram, din röst. Jag behöver din närhet, jag pallar inte mycket som försiggår just nu. Vill bara bort från allt och du är den som ska hålla min hand. Tack och lov för Alanya 08, annars hade vi aldrig vandrat in i varandras liv, det är jag tacksam för.


You don't have to worry if you're alone tonight, you don't have to worry someone is on your side, you don't have to worry, someone in your life is waiting all alone at home for you tonight.




Ingen behöver veta, ingen behöver se, du och jag vet, du och jag ser, det räcker.

Kommentarer
EM säger:

<3

2009-11-24 | 00:30:52
Bloggadress: http://emmahhvitfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback