I'm yours.


Har tråkigt som vanligt på söndagar. Vill att det ska bli imorgon, helst imorgon kväll så att jag och tjejerna kan käka mat och sen gå på bio! Har försökt mig på att testa den där hårrosetten Lady Gaga hade fast med lite hår på ena sidan bara sådär fort och det blev väldigt snyggt, tror jag ska ta och testa det imorgon igen. Ska även fika med Linn och sen ska jag kolla om paljettshortsen på H&M finns kvar i min storlek men det tvivlar jag på, suck. Jobbar ihelgen också och det kommer komma en massaaaa människor, nästan 100 st till New Moon på fredagen, till och med mer än på premiären, sjukt va? Vet inte hur folk tänker, de kanske inte har tid mitt i natten kanske? Haha.

Nje vettefan vad jag ska göra just nu alltså, saknar Erdem mer och mer när jag pratar med honom på msn, fan. Världens bästa kille <3.




I brist på nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback