Plugg söndag.


Hemkommen från Stockholm igår kväll. Det var riktigt trevligt där. Vill tillbaka och festa, Mora suger hårt i jämförelse. Jag kommer nog åka ner igen i juli med Carro och bli tatuerad. Berättar mer utförligt om Stockholm senare och lägger upp bilder också. Har två stora prov imorgon bitti, egentligen tre stycken men den har jag pluggat lite på redan och är inte under samma timmar. Har knappt öppnat böckerna på de två stora men har börjat läsa lite på historia provet och sen blir det att plugga på medeltids provet. I veckan ska jag dessutom hinna göra klart alla kuh uppgifter till senast fredag och projektarbetet helst sen något mer om jag hinner,

Mycket att göra men snart är allt slut. Min studentklänning till dagen är snart klar också. Bara små detaljerna kvar som om jag ska ha paljetter på klänningen eller inte eller om jag kanske ska ha något eller några körsbärs patches på kjolen eller över eller något annat, väldigt svårt det där och klänningen är jättesnygg som helvit också men jag tycker det blir så tråkigt och jag vill verkligen sticka ut fast på ett snyggt sätt. Vill inte se ut som alla andra och det tvivlar jag på att jag kommer att göra så det känns nice. Ska också bara beställa en vit tyllkjol att ha under från Usa oc hoppas få den i tid. Sen hitta ett par skor och en klänning att ha på kvällen och skor även där och köpa en mini hatt. Kommer bli awesome. Nu back to homework.





Jag är lite kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback